Pstrąg w migdałach

Danie lekkostrawne dbające o naszą skórę dzięki migdałom i kwasom tłuszczowym OMEGA-3.

Pstrąg – źródło oraz witaminy B i kwasów tłuszczowych OMEGA-3 chroniących ciało od chorób układu krwionośnego. Źródło pełnowartościowego białka i jodu niezbędnego do prawidłowej pracy tarczycy. Obecny w pstrągu selen wraz z witaminą E działają chronią  DNA komórki.

Produkty pełnoziarniste (kasza, makaron pełnoziarnisty, makaron razowy, produkty z mąki graham, razowej i pełnoziarnistej) – są produktami o niskim indeksie glikemicznym, obniżają poziom cholesterolu we krwi, a także poprawiają pracę jelit. Działają antynowotworowo, a także minimalizują ryzyko chorób serca i cukrzycy. Dzięki zawartości mąki pełnoziarnistej są doskonałym źródłem błonnika.

Składniki:

Pstrąg    
migdały
Jajko
fasolka zielona
czosnek
tymianek
cebula
masło
makaron pełnoziarnisty Misura

Sposób przygotowania:

Jajko ubijamy z wodą i smarujemy nim pstrąga wyłożonego na blachę , wcześniej posmarowaną oliwą. Pstrąga posypujemy płatkami migdałów, gęsto. Pieczemy w temp 180 st. C. przez 7 min. Fasolkę szparagową gotujemy na twardo i blanszujemy z czosnkiem, tymiankiem, cebulą i masłem.
 

Danie znajduje się w ofercie menu cateringu dietetycznego w Warszawie – Fit and eat.

Przygotowanie

catering dietetyczny

Tagi: , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*