1

Łosoś rybą dla cukrzyków

Każda osoba cierpiąca na cukrzycę, powinna codziennie zjadać łososia po różną postacią. Dzięki temu, do jej organizmu trafiały będą zdrowe tłuszcze omega-3. Dlatego też, jak najbardziej jeśli choruje się na cukrzycę, powinno się dbać o to, aby taki łosoś znajdował się w diecie.

(więcej…)

1

Sola w duszonych pomidorach

Delikatne mięso soli pieczonej na grillowanych pomidorach. Oliwa i bazylia nadają potrawie włoski smak i dostarczają tłuszczy niezbędnych do rozpuszczania witamin.

(więcej…)

1

Jak schudnąć oraz nie wrócić do dawnej wagi?

Otyłość to problem dla wielu osób, co zauważone zostało przez międzynarodowe organizacje działające na rzecz zdrowia. Obecnie jest to jedna z chorób cywilizacyjnych. Znacznie więcej osób boryka się z nadwagą jaka może prowadzić do otyłości. Dla wielu osób większym problemem jest utrzymanie wagi po odchudzaniu, niż samo zrzucanie wagi. Wynika to przede wszystkim ze złych nawyków żywieniowych. Katorżnicza dieta, która pozwala nam na zrzucenie zbędnych kilogramów nie może być przez nas stosowana przez długi czas.

(więcej…)

1

Pstrąg w migdałach

Danie lekkostrawne dbające o naszą skórę dzięki migdałom i kwasom tłuszczowym OMEGA-3.

Pstrąg – źródło oraz witaminy B i kwasów tłuszczowych OMEGA-3 chroniących ciało od chorób układu krwionośnego. Źródło pełnowartościowego białka i jodu niezbędnego do prawidłowej pracy tarczycy. Obecny w pstrągu selen wraz z witaminą E działają chronią  DNA komórki.

(więcej…)

1

Papryka nadziewana dzikim ryżem

Danie uzupełnia zapotrzebowanie naszego organizmu na węglowodany i białka – idealne po wyczerpującym treningu.

Papryka czerwona – Bogata w beta-karoten, cenne źródło witaminy C, wzmacnia naszą odporność, a także pomaga w walce z oznakami procesu starzenia się, w tym ze zmarszczkami. Dodatkowo zawiera rutynę, związku uszczelniającego naczynka krwionośne.

(więcej…)

1

Kotlety z indyka

Mięso drobiowe (pierś z kurczaka, pierś w indyka) – źródło białka pochodzenia zwierzęcego o dużej wartości odżywczej. Mięso drobiowe charakteryzuje się korzystnym stosunkiem kwasów tłuszczowych nienasyconych do nasyconych w porównaniu z innymi rodzajami mięsa. Jest bogatym źródłem witamin z grupy B, witaminy C, potasu i magnezu. Tłuszcze drobiowe zawierają na ogół więcej witaminy A i E oraz karotenu niż łój wołowy lub smalec wieprzowy. Mięso drobiowe – łatwe do przeżuwania i trawienia – jest lekkostrawne i dietetyczne.

(więcej…)

1

Ryby w diecie glikemicznej.

Ryby są dobrym źródłem pełnowartościowego białka, charakteryzującego się przyswajalnością, aż w 97%. Białko jest najcenniejszym składnikiem mięsa ryb, jego zawartość w rybach świeżych kształtuje się na poziomie 16,3 do 23,7g w 100g mięsa. Najbogatsze w białko jest mięso halibuta, łososia i szczupaka.

(więcej…)

1

Łosoś w warzywach z brokułami

catering dietetyczny warszawaŁosoś – naturalne źródło koenzymu Q10 likwidującego wolne rodniki, co opóźnia proces starzenia się skóry, utrzymuje w dobrym stanie tętnice oraz poprawia wydolność fizyczną organizmu. Spożywanie łososia, bogatego w kwasy tłuszczowe OMEGA-3, wzmacnia serce i chroni mózg.

(więcej…)

1

Pulpety z ryżem

catering dietetyczny warszawaPierś z kurczaka (pierś z indyka) to źródła białka pochodzenia zwierzęcego o dużej wartości odżywczej. Tłuszcze drobiowe zawierają na ogół więcej witaminy A i E oraz karotenu niż łój wołowy lub smalec wieprzowy. Mięso drobiowe – łatwe do przeżuwania i trawienia – jest lekkostrawne i dietetyczne.

(więcej…)

1

Sola w liściach szpinaku

catering dietetyczny warszawaSola – posiada duże ilości witaminy A i D, a także minerałów, takich jak potas, fosfor, wapń, magnez, sód. Ryba ta jest bogata w kwasy tłuszczowe OMEGA-3, które obniżają poziom „złego” cholesterolu LDL, a podwyższają poziom „dobrego” cholesterolu HDL.

(więcej…)