1

Hot & Chili – ostre odchudzanie bez efektu jo-jo!

Lato i zbliżający się sezon urlopowy to najczęstsze powody, dla których wielu z nas decyduje się na zmianę diety. Celem tych „zabiegów” ma być oczywiście zrzucenie zbędnych kilogramów, tak aby bez wstydu można było pokazać się na plaży bez obaw, że po naszym wejściu do basenu ubędzie połowy wody.

Z pewnością wielu z was spotkało się już z różnego rodzaju „dietami cud”, które obiecywały wam smukłe ciała w jeden dzień – dla bardziej wytrwałych w 3 dni. Ich magia i „cudowność” najczęściej przejawiały się w tym, że mimo wyrzeczeń nic się nie zmieniło, a jeśli nawet odczuliście minimalny spadek wagi to w ciągu kilku dni wszystko wracało do „normy”.

(więcej…)

1

MultiCooker – 12 urządzeń w jednym!

MultiCooker to wielofunkcyjne urządzenie, które sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Umożliwia przygotowanie zdrowych, świeżych posiłków w prosty i wygodny sposób. Ponadto nie zajmuje dużo miejsca – dzięki czemu rozwiązuje problem tych, którzy mają małe kuchnie, jest łatwy w czyszczeniu, ma atrakcyjny, nowoczesny wygląd – wyświetlacz i  duże przyciski.

(więcej…)

1

Fit and eat – dieta i konsultacje

 

Joanna i Dariusz Brzezińscy to małżeństwo, których łączy wspólna pasja, jaką jest zdrowy tryb życia. Oboje są doświadczonymi trenerami i dietetykami. Indywidualnie podchodzą do każdego Klienta. Joanna i Dariusz w życiu prywatnym i zawodowym cenią sobie wszechstronność, dlatego w ich zestawie dietetycznym można znaleźć aż 100 różnych potraw przygotowanych tak, aby można było cieszyć się smakiem i piękna sylwetką.

(więcej…)

1

Łosoś rybą dla cukrzyków

Każda osoba cierpiąca na cukrzycę, powinna codziennie zjadać łososia po różną postacią. Dzięki temu, do jej organizmu trafiały będą zdrowe tłuszcze omega-3. Dlatego też, jak najbardziej jeśli choruje się na cukrzycę, powinno się dbać o to, aby taki łosoś znajdował się w diecie.

(więcej…)

1

Sola w duszonych pomidorach

Delikatne mięso soli pieczonej na grillowanych pomidorach. Oliwa i bazylia nadają potrawie włoski smak i dostarczają tłuszczy niezbędnych do rozpuszczania witamin.

(więcej…)

1

Jak schudnąć oraz nie wrócić do dawnej wagi?

Otyłość to problem dla wielu osób, co zauważone zostało przez międzynarodowe organizacje działające na rzecz zdrowia. Obecnie jest to jedna z chorób cywilizacyjnych. Znacznie więcej osób boryka się z nadwagą jaka może prowadzić do otyłości. Dla wielu osób większym problemem jest utrzymanie wagi po odchudzaniu, niż samo zrzucanie wagi. Wynika to przede wszystkim ze złych nawyków żywieniowych. Katorżnicza dieta, która pozwala nam na zrzucenie zbędnych kilogramów nie może być przez nas stosowana przez długi czas.

(więcej…)

1

Pstrąg w migdałach

Danie lekkostrawne dbające o naszą skórę dzięki migdałom i kwasom tłuszczowym OMEGA-3.

Pstrąg – źródło oraz witaminy B i kwasów tłuszczowych OMEGA-3 chroniących ciało od chorób układu krwionośnego. Źródło pełnowartościowego białka i jodu niezbędnego do prawidłowej pracy tarczycy. Obecny w pstrągu selen wraz z witaminą E działają chronią  DNA komórki.

(więcej…)

1

Papryka nadziewana dzikim ryżem

Danie uzupełnia zapotrzebowanie naszego organizmu na węglowodany i białka – idealne po wyczerpującym treningu.

Papryka czerwona – Bogata w beta-karoten, cenne źródło witaminy C, wzmacnia naszą odporność, a także pomaga w walce z oznakami procesu starzenia się, w tym ze zmarszczkami. Dodatkowo zawiera rutynę, związku uszczelniającego naczynka krwionośne.

(więcej…)

1

Kotlety z indyka

Mięso drobiowe (pierś z kurczaka, pierś w indyka) – źródło białka pochodzenia zwierzęcego o dużej wartości odżywczej. Mięso drobiowe charakteryzuje się korzystnym stosunkiem kwasów tłuszczowych nienasyconych do nasyconych w porównaniu z innymi rodzajami mięsa. Jest bogatym źródłem witamin z grupy B, witaminy C, potasu i magnezu. Tłuszcze drobiowe zawierają na ogół więcej witaminy A i E oraz karotenu niż łój wołowy lub smalec wieprzowy. Mięso drobiowe – łatwe do przeżuwania i trawienia – jest lekkostrawne i dietetyczne.

(więcej…)

1

Ryby w diecie glikemicznej.

Ryby są dobrym źródłem pełnowartościowego białka, charakteryzującego się przyswajalnością, aż w 97%. Białko jest najcenniejszym składnikiem mięsa ryb, jego zawartość w rybach świeżych kształtuje się na poziomie 16,3 do 23,7g w 100g mięsa. Najbogatsze w białko jest mięso halibuta, łososia i szczupaka.

(więcej…)