1

MultiCooker – 12 urządzeń w jednym!

MultiCooker to wielofunkcyjne urządzenie, które sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Umożliwia przygotowanie zdrowych, świeżych posiłków w prosty i wygodny sposób. Ponadto nie zajmuje dużo miejsca – dzięki czemu rozwiązuje problem tych, którzy mają małe kuchnie, jest łatwy w czyszczeniu, ma atrakcyjny, nowoczesny wygląd – wyświetlacz i  duże przyciski.

MultiCooker Welmax to zaawansowany robot kuchenny łączący w sobie funkcje aż 12 urządzeń, dzięki czemu można z jego pomocą:
 
- miksować
- blendować
- gotować na parze
- ubijać
- mieszać
- mielić
- siekać
- wyrabiać ciasto
- emulgować
- rozpuszczać
- gotować
- robić dżemy

Z jego niezliczonych zalet warto podkreślić, że jest szybki i łatwy w użyciu, oszczędza czas i pieniądze, inspiruje do zmian nawyków żywieniowych- mobilizuje do zmiany diety na zdrowszą.

Jest idealnym urządzeniem zarówno dla dużych rodzin jak i wiodących życie kawalerskie, studentów i młodych ludzi żyjących w pośpiechu. Został stworzony z myślą o ułatwieniu życia i uproszczeniu codziennego gotowania.

Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii maksymalna moc MultiCookera to  1400W, moc grzewcza 1300W, sam silnik natomiast ma moc 600W. Zakres obrotów noży oscyluje pomiędzy 200 a 10.000 obrotami na minutę! Naczynie miksujące  wykonane zostało ze stali nierdzewnej wysokiej klasy SS 304.

Śmiało można polecić go profesjonalistom – kucharzon jak i amatorom zdrowego gotowania. Dzięki MultiCooker'owi, przygotowanie posiłków może stać się przyjemnością, a nie przykrym obowiązkiem.
 

Polecamy MultiCooker Welmax

Zobacz opinie użytkowników multicooker welmax

Prosta obsługa, dla zabieganych chcących się zdrowo odżywiać. Wrzucasz składniki, wybierasz program i idziesz na spacer.

Spory wydatek, ale tak już mam. Lubię dobrą kawę, więc mam w domu dobry ekspres, lubię dobre zdrowe jedzenie, więc mam w domu Multicookera.

Fajna rzecz, naprawdę polecam. Mam miesiąc i jeszcze w życiu się tak zdrowo nie odżywiałam. Najwięcej czasu to mi zabiera zdecydowanie, co chcę zjeść. A potem memory 5 (dosłownie naciskam 2 guziczki) i już mam kolacyjkę.

Polecam multicooker dla osób, które chcą wiedzieć, czy ich masło jest naprawdę masłem, czy tablicą Mendelejewa. Widzisz, co wrzucasz do środka, więc wiesz, co potem jesz.

Nie polecam osobom z tendencją do tycia. Aż chce się gotować…i jeść :-)

1

Fit and eat – dieta i konsultacje

 

Joanna i Dariusz Brzezińscy to małżeństwo, których łączy wspólna pasja, jaką jest zdrowy tryb życia. Oboje są doświadczonymi trenerami i dietetykami. Indywidualnie podchodzą do każdego Klienta. Joanna i Dariusz w życiu prywatnym i zawodowym cenią sobie wszechstronność, dlatego w ich zestawie dietetycznym można znaleźć aż 100 różnych potraw przygotowanych tak, aby można było cieszyć się smakiem i piękna sylwetką.
 

Oferta Fit and eat

W ofercie Fit and eat znajdują się różne linie produktów: Diety Redukcyjne, Diety Premium oraz Diety Specjalne. Szeroka gama diet redukcyjnych podzielona została według potrzeb Klientów na diety tradycyjne, których podstawą budowania są kalorie i które dają swobodę osobistego wyboru odpowiedniej diety. Diety Premium zostały przygotowane z myślą o Klientach indywidualnych, uwzględniając wiek, wzrost, wagę oraz aktywność fizyczną. Linia Diet Premium Fit and eat charakteryzuje się doskonałą jakością nie tylko używanych produktów, ale przede wszystkim indywidualnym doborem wartości odżywczych oraz elastycznością menu. Diety specjalne zostały stworzone dla Klientów wymagających specjalistycznego podejścia. Są wśród nich diety dla osób z nietolerancją pokarmową i alergików. Diety specjalne to również gama diet dla amatorów sportów wydolnościowych, takich jak np. maraton oraz sportów, których postawą jest trening wielofunkcyjny, który wymaga podwyższonych wartości odżywczych.

Z usług firmy korzystały takie gwiazdy, jak Aleksandra Hamkało, Maciej Stuhr, Antek Pawlicki, Agata Młynarska, Krzysztof Ibisz, Dariusz Michalczewski, Agnieszka Dygant, Jakub Kosecki czy Borys Szyc, a przed rozpoczęciem zdjęć do serialu "Misja: Afganistan" także Paweł Małaszyński.
 

Fit and eat dieta

Wszystkie potrawy w cateringu dietetycznym Fit and eat komponowane są z węglowodanów o indeksie glikemicznym >50. Oznacza to, że składniki w serwowanych daniach są tak dobrane, żeby wykorzystywały w pełni energię pochodząca z glikogenu. Posiłki diety Fit and eat uwzględniają indywidualne zapotrzebowanie organizmu na białko, węglowodany i tłuszcze. Ponadto wszystkie potrawy są pieczone lub grillowane, aby ograniczyć w nich zawartość tłuszczy, warzywa są blanszowane na parze, a wszystko po to, by wszystkie składniki odżywcze były zachowane i zbilansowane.

Fit and eat Lunch box

Absolutną nowością Fit and eat, która już podbiła serca Klientów jest Lunch Box. Stworzona została dla wszystkich osób, które również w godzinach pracy pragną odżywiać się zdrowo i otrzymywać świeże produkty spełniające zasady diety glikemicznej. Lunch Box jest to 3 daniowy zestaw, w skład którego wchodzi: koktajl owocowo-warzywny, danie główne oraz zupa. Lunch Box Fit and eat można traktować jako zestaw obiadowy, ale również uzupełnienie całodziennej diety. Dodatkowym atutem Lunch Box jest cena, konkurencyjna dla większości dań kupowanych na mieście. Ponadto zamawiając Lunch Box zyskujesz pewność, że jesz to, co sam sobie wybierzesz. Korzystając z Lunch Box Fit and eat podnosisz swoją efektywność i wydajność w pracy, ponieważ dzięki diecie glikemicznej zachowujesz stały poziom cukru. Cena 1 dnia diety z dowozem to 65 zł, natomiast zamawiając pakiet 20 dniowy z dowozem zapłacisz tylko 1 050 zł.

Fit and eat przykładowe menu

I Śniadanie

Omlet z warzywami – Energetyczny posiłek na dobry początek dnia łączący wysokiej jakości białko z jajek oraz najlepsze witaminy. Błonnik zawarty w tym daniu przyspiesza perystaltykę jelit.

II Śniadanie

Sałatka z marynowanym łososiem – Sałatka z marynowanym łososiem zawiera bardzo ważne dla organizmu białka egzogenne oraz kwasy tłuszczowe OMEGA-3.

Obiad

Naleśniki z twarogiem – Naleśniki Fit and eat powstają z oryginalnej receptury wykorzystującej mąkę razową, dzięki czemu indeks glikemiczny tej potrawy jest niski.

Podwieczorek
Pstrąg w migdałach – Danie lekkostrawne dbające o naszą skórę dzięki migdałom i kwasom tłuszczowym OMEGA-3.

Kolacja

Cannelloni z warzywami – Danie wykorzystujące zjawisko kompensacji glikemicznej, głównego założenia diety Fit and eat. Zabezpiecza nasz organizm przed spadkami glikogenu w nocy i zaburzeniami naszego metabolizmu.

Konsultacje dietetyczne Fit and eat

Konsultacje dietetyczne Fit and eat to kompleksowa pomoc w zmianie nawyków żywieniowych, a zarazem pierwszy krok na drodze do zdrowego trybu życia. W zakres oferowanych przez nas konsultacji dietetycznych wchodzą:

  •     analiza badań
  •     wywiad żywieniowy połączony ze stylem życia
  •     pomiar tłuszczu metodą impedancji elektromagnetycznej
  •     pomiar obwodów
  •     ocena potencjału genetycznego
  •     opracowanie wytycznych żywieniowych
  •     materiały podsumowujące
  •     indywidualna dieta wraz z 7dniowym menu skomponowanym według zasad diety glikemicznej

Konsultacje treningowe Fit and eat

Konsultacje treningowe Fit and eat coach to wyjątkowa propozycja dla każdego, kto chce w pełni realizować założenia zdrowego stylu życia i stosowanie bogatej w wartości odżywcze diety łączyć z regularną aktywnością fizyczną. Fit and eat coach skutecznie motywuje  do konsekwentnego osiągania zamierzonego celu.

Celem konsultacji jest stała kontrola trenerska oraz udzielanie praktycznych porad odnośnie jeszcze bardziej efektywnego wykonywania ćwiczeń objętych zakresem programu treningowego.

Jeżeli jesteś zainteresowany stałym i regularnym treningiem, odczuwasz potrzebę konsultacji z ekspertem Fit and eat, który opracuje dogodny dla Ciebie program ćwiczeń, a jednocześnie udzieli Ci praktycznych porad i wskazówek, dzięki którym Twój trening będzie jeszcze bardziej skuteczny, to propozycja Fit and eat coach jest właśnie dla Ciebie!

Fit and eat kontakt

http://www.fitandeat.pl/pl

tel.: +48 502 42 11 47
email: dieta@fitandeat.pl
gg: 22 40 39 77
 

 

 

1

Łosoś rybą dla cukrzyków

Każda osoba cierpiąca na cukrzycę, powinna codziennie zjadać łososia po różną postacią. Dzięki temu, do jej organizmu trafiały będą zdrowe tłuszcze omega-3. Dlatego też, jak najbardziej jeśli choruje się na cukrzycę, powinno się dbać o to, aby taki łosoś znajdował się w diecie.

(więcej…)

1

Sola w duszonych pomidorach

Delikatne mięso soli pieczonej na grillowanych pomidorach. Oliwa i bazylia nadają potrawie włoski smak i dostarczają tłuszczy niezbędnych do rozpuszczania witamin.

(więcej…)

1

Jak schudnąć oraz nie wrócić do dawnej wagi?

Otyłość to problem dla wielu osób, co zauważone zostało przez międzynarodowe organizacje działające na rzecz zdrowia. Obecnie jest to jedna z chorób cywilizacyjnych. Znacznie więcej osób boryka się z nadwagą jaka może prowadzić do otyłości. Dla wielu osób większym problemem jest utrzymanie wagi po odchudzaniu, niż samo zrzucanie wagi. Wynika to przede wszystkim ze złych nawyków żywieniowych. Katorżnicza dieta, która pozwala nam na zrzucenie zbędnych kilogramów nie może być przez nas stosowana przez długi czas.

(więcej…)

1

Pstrąg w migdałach

Danie lekkostrawne dbające o naszą skórę dzięki migdałom i kwasom tłuszczowym OMEGA-3.

Pstrąg – źródło oraz witaminy B i kwasów tłuszczowych OMEGA-3 chroniących ciało od chorób układu krwionośnego. Źródło pełnowartościowego białka i jodu niezbędnego do prawidłowej pracy tarczycy. Obecny w pstrągu selen wraz z witaminą E działają chronią  DNA komórki.

(więcej…)

1

Papryka nadziewana dzikim ryżem

Danie uzupełnia zapotrzebowanie naszego organizmu na węglowodany i białka – idealne po wyczerpującym treningu.

Papryka czerwona – Bogata w beta-karoten, cenne źródło witaminy C, wzmacnia naszą odporność, a także pomaga w walce z oznakami procesu starzenia się, w tym ze zmarszczkami. Dodatkowo zawiera rutynę, związku uszczelniającego naczynka krwionośne.

(więcej…)

1

Kotlety z indyka

Mięso drobiowe (pierś z kurczaka, pierś w indyka) – źródło białka pochodzenia zwierzęcego o dużej wartości odżywczej. Mięso drobiowe charakteryzuje się korzystnym stosunkiem kwasów tłuszczowych nienasyconych do nasyconych w porównaniu z innymi rodzajami mięsa. Jest bogatym źródłem witamin z grupy B, witaminy C, potasu i magnezu. Tłuszcze drobiowe zawierają na ogół więcej witaminy A i E oraz karotenu niż łój wołowy lub smalec wieprzowy. Mięso drobiowe – łatwe do przeżuwania i trawienia – jest lekkostrawne i dietetyczne.

(więcej…)

1

Ryby w diecie glikemicznej.

Ryby są dobrym źródłem pełnowartościowego białka, charakteryzującego się przyswajalnością, aż w 97%. Białko jest najcenniejszym składnikiem mięsa ryb, jego zawartość w rybach świeżych kształtuje się na poziomie 16,3 do 23,7g w 100g mięsa. Najbogatsze w białko jest mięso halibuta, łososia i szczupaka.

(więcej…)

1

Łosoś w warzywach z brokułami

catering dietetyczny warszawaŁosoś – naturalne źródło koenzymu Q10 likwidującego wolne rodniki, co opóźnia proces starzenia się skóry, utrzymuje w dobrym stanie tętnice oraz poprawia wydolność fizyczną organizmu. Spożywanie łososia, bogatego w kwasy tłuszczowe OMEGA-3, wzmacnia serce i chroni mózg.

(więcej…)